26 Haziran 2009 Cuma

Detoks Diyeti

Detoks Diyeti
#fullpost{display:inline;}
Quercetin; Sebze ve meyvelerde bulunan bitkisel bir maddedir. En önemli görevi; metabolizmayı hızlandırmaktır. Bu sayede vücudumuzdaki yağları yakıyor ve toksinlerden arınmamızı sağlıyor.Siz de Quercetin’li besinlerden oluşan bu üç günlük detoks programını uygulayarak vücudunuzu zehirli atıklardan arındırıp hızla formuna kavuşmasını sağlayabilirsiniz1. Gün Kahvaltı: 1 elma
Ara öğün: Böğürtlen - Muz - Süt
100 gram böğürtlen ve 100 gram muzu 150 gram süt ile birlikte robottan geçirip püre haline getirin. Meyve suyunu bir bardağa boşaltarak servis yapın.
Öğle yemeği: Somon balıklı salata
100 gram karışık salatayı (örneğin roka, kırmızı lahana vb.) yıkayarak süzün. Ardından derin bir kaba koyun. Diğer taraftan 80 gram rezene ve 25 gram tütsülenmiş somon balığını salatanın üstüne ilave edin.
3 yemek kaşığı limon suyu, 2 yemek kaşığı sebze suyu, 1 tatlı kaşığı zeytinyağı, 1 tatlı kaşığı hardal, tuz ve karabiberi bir kabın içinde iyice karıştırın. Hazırladığınız sosu salatanın ve somon balığının üstüne dökün.
Diğer tarafta, 2 yemek kaşığı yağsız yoğurdu 1 yemek kaşığı limon suyu ve tuzla karıştırdıktan sonra salataya ekleyin. 2 yemek kaşığı taze soğan ile servis yapın.
Ara öğün: 1 elma
Akşam yemeği: Biber ve sığır filetolu pilav
1 tatlı kaşığı zeytinyağını teflon tavada kızdırdıktan sonra halka şeklinde doğranmış 4 yemek kaşığı taze soğanı, havanda dövülmüş 1 diş sarımsağı ve ince ince dilimlenmiş 80 gram sığır filetosu ile tavada sote edin.
50 gram pirinci ve küçük dilimlediğiniz 80 gram kırmızı biberi malzemelerin üstüne ekleyin. 200 gr sebze suyunu malzemelerin üstüne döktükten sonra üzerine tuz ve sumak serpiştirin. Tüm malzemeleri 8 -10 dakika pişirin.
Ardından besinlerin üzerine 1 yemek kaşığı üzüm sirkesi ve limon suyu dökün. Yemeği, halka halka doğradığınız 2 yemek kaşığı taze soğanla servis yapın.
Yatmadan önce: Yulaf ezmeli ve elmalı yoğurt
100 gram yağsız yoğurdu 1 tatlı kaşığı balla karıştırın. Yoğurdun üstüne 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi ve 100 gram iri rendelenmiş elma ilave edin. Dilimlediğiniz elma ile servis yapın.
Günlük besin değeri: 1075 kalori, 21 gram yağ
2. Gün
Kahvaltı: Elmalı ve böğürtlenli müsli
30 gram müsliyi, 100 gram böğürtlen ve iri rendelenmiş 100 gram elma ile derin bir kabın içine koyun. Malzemelerin üstüne 60 gr yağsız süt ilave ettikten sonra servis yapın.
Ara öğün: 1 elma
Öğle yemeği: Brokolili salata
100 gram karışık salatayı (roka, kırmızı lahana, marul vs..) derin bir kaba yerleştirin. Diğer tarafta 150 gram brokoliyi tuzlu suda haşladıktan sonra süzgeçten geçirin. 150 gram kırmızı biberi 2 santim uzunluğunda kesin.
Biberi ve brokoliyi salatanın üstüne ilave edin. Salatanın üstüne 1. Gün hazırlamış olduğunuz sostan serpiştirin. Yoğurt ve 2 yemek kaşığı taze soğanlı servis yapın.
Ara öğün: 1 elma
Akşam yemeği: Fransız usulü mercimek yemeği
1 adet soğanı inci ince dilimleyip, 50 gram taze soğanı da halka halka doğrayın. Malzemeleri tavada kızdırmış olduğunuz 1 tatlı kaşığı yağda sote edin. üstüne 40 gram mercimek ve 300 ml sebze suyu ilave edin. Malzemenin üzerine tuz ve karabiber serpiştirin.
Ardından orta ısıda 15 dakika pişirin. Yemeği ocaktan aldıktan sonra 2 yemek kaşığı üzüm sirkesi, 1 yemek kaşığı limon suyu ve 1 yemek kaşığı yoğurtla karıştırın. 25 gram füme somon balığı ve 2 yemek kaşığı halka halka doğranmış taze soğanla servis yapın.
Yatmadan önce: Yulaf ezmeli ve elmalı yoğurt yiyin.
Günlük besin değeri: 1085 gram kalori, 25 gram yağ
3.Gün
Kahvaltı: Elmalı ve portakallı müsli
Derin bir kabın içinde; 30 gram müsliyi (fındıklı), ince ince dilimlenmiş 150 gram portakal dilimleri, rendelenmiş 100 gram elma ve 60 ml yağsız süt ile karıştırın.
Ara öğün: 1 elma
Öğle yemeği: Papaya salatası
100 gram karışık salatayı (marul, kırmızı lahana, roka vs ) derin bir kaseye koyun. 150 gram papaya ve 3 dilim ( 30 gram) tavuk göğsünü salatanın üstüne ilave edin. 1. Gün hazırlamış olduğunuz sosu malzemelerin üstüne serpiştirin. Yoğurt ile servis yapın.
Ara öğün: 1 elma
Akşam yemeği: Brokolili makarna
60 gram makarnayı tuzlu suda haşlayıp, süzgeçten geçirin. 100 gram brokoliyi de aynı şekilde tuzlu suda 3 -4 dakika haşladıktan sonra sularını süzün.
Brokoliyi, 2 yemek kaşığı limon suyu, 1 yemek kaşığı üzüm sirkesi, 2 yemek kaşığı fesleğen yaprakları, 1 diş sarımsak ve 1 yemek kaşığı yoğurtla, püre haline gelene kadar mikserde karıştırın.
Püreyi tuz ve sumak ile tatlandırın. Makarnayı brokoli püresi ve 1 avuç dolusu fesleğen ile servis yapın.
Yatmadan önce: Elmalı ve yulaf ezmeli yoğurt yiyin.
Günlük besin değeri: 1025 kalori, 15 gram yağ

0 yorum:

Sample Text

Bu sitedeki bilgiler tavsiye niteliğinde olup tedavi amaçlı değildir. Uygulamaların sorumluluğu site sahibine ait değildir. Sağlık sorunlarınız için mutlaka bir hekime danışınız.Hekiminizin verdiği ilaçlar var ise mutlaka kullanınız.Hekime gitmeden ve teşhis koydurmadan şikayetiniz ne olursa olsun, buradaki bilgiler ile kendi kendinizi tedavi etmeye kalkışmayınız. Buradaki bilgilerin kesinlikle bir hastalığı teşhis amacı yoktur. danışınız.

Popüler Yayınlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Random Posts

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blog Archive

Find Us On Facebook

News

Design

Pages

Recent Posts

Popular Posts

Definition List

Bumerang - Yazarkafe